„Acea scenă pe mine mă cutremură de fiecare dată”
Trebuie să recunosc, este cel mai dificil subiect pe care l-am abordat până acum.
De câte ori n-am fredonat melodii care erau atat de obsedante încât nu mai reușeam să le scoatem din minte? Știm mereu ce fredonăm? Știm care sunt intențile și scopurile cu care acele melodii au fost scrise?
Ne-am întrebat oare care e mesajul real al unor hit-uri muzicale ce au intrat cu bocancii în viața noastră? Dar melodiile foarte vechi care ne produc atatea amintiri și ne transpun în niște vremuri după care tânjim, ne-am luat timp să să înțelegem versurile ori să analizăm videoclipurile?
Fie că vorbim de muzică, filme, desene animate, teatru, artă – toate au fost atinse, într-un fel, de trend-ul întunericului și al răului. Manipulare a sufletului, a credinței și a sensului vieții. Înrobire a minții cu simboluri și blesteme care lasă răni adânci. Un marketing al satanismului fățiș, al iadului pe pâmânt.
Fie că asculți radio, te uiți la tv, ori online, ești la cumpărături la mall, ori în supermarket – acest marketing al răului este peste tot. Nu ai cum să te ascunzi și nici măcar nu-l conștientizezi.
Nu există suficient spațiu și timp pentru a trata în detaliu acest subiect. Dar, dacă vei considera că nu este suficient, te las să cercetezi singur mai departe fenomenul. Eu doar iți dau indiciile în acest video.
Dumnezeu nu doar că lipsește din această ecuație, ci chiar este luat în batjocură. De ce fac artiștii asta? Te invit să urmărești acestă emisiune.
Îți ofer în acest interviu, împreună cu doamna Ozana Barabancea, dumincă de la ora 17:00, la Antena3 CNN, o radiografie simplă a mesajelor subliminale ascunse, ori unele chiar evidente, din muzica mondială și românească. Avem o singură șansă: să ne educăm mintea pentru a distinge răul de bine. Urâtul de frumos. Întunericul de lumină.
Te aștept să interacționăm în comentarii pe youtube!
Pentru a vedea și ediția următoare, nu uita să te abonezi la canal.